יום ראשון, 27 בינואר 2013

יום שני, 21 בינואר 2013

יומולדת שנה אוטוטו


מי היה מאמין שלריי יש יומולדת שנה עוד מעט?? לא ייאמן שעברה שנה כבר מאז שילדתי אותו.

חוץ מההתרגשות שיש לי לקראת היותו בן שנה, מתרגשת גם לארגן לו מסיבת יומולדת מעוצבת וחגיגית. אז כמובן שמתחילים לחשוב על נושאים וצבעים, אבל בשביל זה צריך לקבל גם קצת השראה, אז כמובן, שישר הלכתי (איך לא בעצם?!) ל - פינטרסט. תוכלו גם למצוא אותי בפינטרסט שלי.

לאחר שגלשתי בפינטרסט ובעוד אתרים ובלוגים מחו"ל שעות על שעות, וראיתי נושאים על נושאים למסיבת יום ההולדת, נבחר נושא למסיבה והוא (תופים...): מסעות מסביב לעולם!

אוהבת את הנושא מאוד, הוא לא נושא רגיל וזה מה שאני אוהבת בו עוד יותר! הנושא הזה מאוד טרנדי לאחרונה בתחום עיצוב הבית ואני שמחה לקחת אותו צעד אחד קדימה ולעשות ממנו נושא מדליק למסיבת יום הולדת.

אז איך ממשיכים מכאן? לאחר שנבחר נושא, ונבחרה צבעוניות (כחול, ירוק ולבן), ניגשתי ליצור לוח השראה ( בדיוק כמו שאני עושה ללקוחות שלי כשאני מעצבת בתים) וזה בכדי "לסדר את הראש" לגבי הסגנון הכולל, הצבעוניות והאווירה שתהיה. זה לוח ההשראה שלי:






אז מה התכנון בעצם:

מיקום- בעיקרון זה תלוי במזג אוויר; בגלל שאנחנו בחורף, אני משריינת מקום סגור ואז יהיה לי יותר קל לעצב את המקום. מאידך, מאחר ואנחנו בארץ ישראל, והחורף אצלנו לא ממש חורף, יוצא מצב שיש הרבה ימים חמים עם שמש, ולכן, משאירה לי אופציה לארגן את המסיבה גם בחוץ.

עוגה- אני מאתגרת את עצמי, להכין עוגה בצורת כדור הארץ. מקווה שאצליח.

קישוטים- קישוטים שונים כמו בלונים, פונפונים (שכנראה אכין בעצמי- הרבה יותר זול ולא ממש מסובך להכין!) , דגלונים, ותמונות של ריי תלויות מיום היוולדו ועד היום.

שאר אקססוריז יהיו גלובוס, מזוודות, כובעים וכמובן שקיות הפתעה.

התאריך מתקרב- 9.2 זה ממש מעבר לפינה....יש עוד הרבה דברים להספיק להכין, תאחלו לי בהצלחה! וכמובן שאעדכן


לימור

יום חמישי, 10 בינואר 2013

עיצוב חורפי



מאחר שסוף סוף הגיע אלינו החורף (נראה כמה זמן זה יישאר...), החלטתי לתת לכם מעין לוח השראה חורפי. אין ספק שכל הרהיטים והאקססוריז שבלוח, משרים אווירה חמימה, חורפית ונעימה. הפריטים רובם מאתרים בחו"ל, אבל ללא ספק אפשר למצוא פריטים דומים בארץ.

כרבול נעים!



כל התמונות מתוך: PINTEREST

לימור



זהב








בבית שלי אני מעדיפה יותר גוונים של כסף, ניקל, מתכת וכן הלאה. פחות חובבת זהב בבית אם כי באופנה לא אתנגד לזהב...

מה איתכם? מה עושה לכם את זה יותר? זהב או כסף?

התמונה מתוך: http://garderobe33.blogspot.co.il

לימור


יום רביעי, 9 בינואר 2013

50 גוונים של אפור


מה שלומכם ביום כמעט הכי קר בשנה? יום כזה כיף להישאר בבית, עם הפיג'מה והנעלי בית המחממות, עם כוס קפה חם ולגלוש בבלוגים...

אז אם אתם עושים בדיוק את זה- הנה דירה, מקסימה בגווני אפור עם נגיעות צבע מעניינות. אהבתי ביותר:


מדפים פתוחים במטבח- טרנד שתופס יותר ויותר לאחרונה במטבחים- אני אימצתי בחום!

כמובן שהמדפים צריכים להיות נקיים ומסודרים כל הזמן ובסטיילינג מוקפד שכזה זה נראה מעולה!

הבלטת קיר אחד באפור וכל השאר בלבן צחור כשלג והכורסא הזו בצד שמאל- ממתק אמיתי!

מנורה מעניינת ביותר!

פוסטר וינטג'י עם כיתוב מעניין


חדר שינה בגווני אפור ולבן וזריקת צבע ניאונית ורוד קורל



מקווה שיהיה לכם חם ונעים בהמשך היום,

לימור

יום שלישי, 1 בינואר 2013

חגיגות חגיגות חגיגות!!!






2013 כבר כאן! איך זה קרה?... לא רק שהשנה האחרונה עפה לי אלא שקלטתי שהבלוג שלי חגג שנתיים(!!!) ב-25 לדצמבר! מדהים לא??

ואוו איזה שנתיים אלו היו: פתחתי עסק כעצמאית, נולד לי ילד מדהים, הכרתי את גלי ויחד התחלנו לעבוד על פרוייקטים משותפים ומדהימים ועל הדרך הספקנו להיכנס ללב של אנשים ובעיקר לעצב להם בתים מדהימים....ואוו!

תודה רבה לכל הקוראים של הבלוג שנכנסים, קוראים וגם משתפים, סליחה שקצת הזנחתי את הבלוג אבל כיף גדול למי שכן התמיד איתי ומידי פעם נכנס לבלוג וקורא.

תודה רבה לבעלי היקר והמדהים שתומך, מפרגן, ברע ובטוב ולילד המדהים שלי שהוא אוטוטו בן שנה (ואז תהיה עוד סיבה למסיבה) שהיתה לי שנה מופלאה, קסומה ומדהימה איתו, בה למדתי המון על עצמי (בעיקר איך לשכוח מ"העצמי" ולהתרכז באדם אחר , קצת יותר חשוב...) ובעיקר למדתי עליו ואותו...

אני קצת מרגישה כמו באוסקר עם כל התודות, אבל תודה ענקית באמת לכם, הקוראים של הבלוג, שמרשים לי להיכנס אל תוך חייכם, גם אם זה לזמן מועט, ולשכוח מהצרות היומיומיות...

אז 2013 הנה אני באה... מוכנים?

באהבה ענקית ובציפייה לשנה שתבוא,

לימור