יום שישי, 21 בפברואר 2014

עשה זאת בעצמך: צלחות נוי לתלייה על הקיר

צילום: הגר דופלט


ה- D.I.Y הבא הוא חביב עליי במיוחד משתי סיבות: סיבה ראשונה כי הוא גרסה משודרגת ומודרנית לצלחות של הסבתות שהיו תלויות על הקיר (שזה תמיד מדליק לקחת משהו עם ניחוח נוסטלגי וקצת לשדרג אותו) והסיבה שניה היא כי כל כך פשוט וקל להכין את הצלחות הללו ולהפוך כל קיר ריק לגרסה אישית ומדליקה שלכם.

אז בואו נתחיל! החומרים שתצטרכו:

צילום שלי

1. צלחות חרסינה- אני השתמשתי בצלחת בקוטר 27 . אתם בהחלט יכולים לבחור בצלחות יותר קטנות.

2. מתקן לתליית צלחות- אפשר למצוא כאלו בחנויות לכלי בית ברחובות כמו לוינסקי ודומיהם. שימו לב להתאים את המתקן לגודל הצלחת.

3. מספריים

4. אותיות מודפסות על נייר מדבקה- אני הדפסתי אותיות על דף A4 על גבי נייר שהוא מאחורה מדבקה. אפשר לקנות ניירות כאלו בכל חנות לציוד משרדי. גם בחנויות להדפסה וצילום יש וניתן להדפיס שם. החלטתי ללכת על שלישיית האותיות : YUM (גם כי זה קשור באוכל, וגם כי די נמאס מכל אותיות ה-EAT אז זה מעין הלצה לזה)

אז קדימה לעבודה!

 צילום שלי

שלב 1- גזרו את האותיות

 צילום שלי

שלב 2- לפני שאתם מדביקים, מקמו את האותיות בצורה שתרצו בכדי לראות שזה אכן "יושב" בצורה מושלמת על הצלחת

 צילום שלי

שלב 3- קלפו את המדבקה


צילום שלי

שלב 4- הדביקו את האות על הצלחת. טיפ: אל תוציאו את כל המדבקה בבת אחת אלא הוציאו רק בחלק אחד כדי להתחיל "למקם" את האות. רק לאחר שהדבקתם בחלק אחד, הוציאו את שאר המדבקה ואז הדביקו גם אותה.



צילום שלי

שלב 5- מקמו את מתקן התלייה על הצלחת



וככה זה נראה אצלי על הקיר בפינת אוכל:

 צילום: הגר דופלט


צילום: הגר דופלט





יום ראשון, 2 בפברואר 2014

בית של מעצבת גרפית ומשפחתה


את הבית הבא מצאתי בבלוג DECOR8 והוא שייך למעצבת גרפית ממוצא סקנדינבי ומשפחתה. הבית, כיאה למשפחה סקנדינבית, מעוצב בהשראת הסגנון הסקנדינבי וניתן למצוא בו צבעוניות מונוכרומטית, קווים נקיים ומודרניים ופריטי ריהוט קלאסיים כמו כיסא הנדנדה של איימס, כיסאות פנטון בפינת האוכל והרבה לבן!

אז הנה התמונות מהבית הכה-יפה הזה: