יום שלישי, 13 במרץ 2012

הום סטיילינג: 4 דרכים לסדר פרחים טריים





כשאני מעצבת דירות ובתים ללקוחות, הפרטים הקטנים הם גם מאוד חשובים ולכן בכל פרוייקט חשוב לי להוסיף פרחים טריים לכל חלל. פרחים הם הדרך הכי פשוטה לשדרג חלל ולהחיות אותו. פרחים פשוט עושים את העבודה.

הנה כמה דרכים, גם רגילות וגם קצת מחוץ לקופסא בכדי לסדר פרחים:

1. פרחים בקערה: הנה טריק מצוין לסדר פרחים בקערה- פשוט הדביקו סלוטייפ וצרו ריבועים ובתוך כל ריבוע הניחו פרח. התוצאה תיראה מקצועית




2. אגרטל נמוך וארוך: מזכיר קצת אדנית אבל עם שדרוג ונותן המון סטייל לכל חלל:



3. לתת פרחים כמתנה אישית: למה לא לתת זר פרחים קטן כמתנה אישית כסידור פרחים באירוע או ארוחה חגיגית? מה עם נייר אריזה חום? פשוט פשוט אבל דווקא בגלל הפשטות הזו זה מה שהופך את הסידור הזה להכי אישי שיש

 
צילום: שרון בוקוב. זר אישי בעיצוב גלי צוק ואנוכי לכתבה שהתפרסמה בנענע 10 על עיצוב שולחן ראש השנה. לכתבה לחצו כאן

4. נסו לחשוב מחוץ לקופסא והשתמשו בחפצים אחרים כמו למשל קופסא לסוכר/תה/קפה. בתוך החפצים המיוחדים האלו תוכלו להניח וזה קטנה ובתוכה את הפרחים. כך הפרחים יחזיקו לכם בסידור יפה אבל יוסתרו בתוך האביזר המיוחד שבחרתם.



התמונות מ : MARCUS DESIGN

יום שלישי, 6 במרץ 2012

מה שעושה הום סטיילינג: דירה שבדית

אם אתם קוראים אדוקים של הבלוג אתם בוודאי יודעים שאני מאוהבת בעיצוב הסקנדינבי ובפרט השבדי. אז מצאתי להיום דירה שבדית, שנראית קצת אחרת, קצת מיוחדת משאר הדירות שאני בדרך כלל מראה.

בדירה חיה מעצבת גרפית ומה שאני אוהבת בדירה הוא הסגנון המודרני המשולב עם רטרו ווינטג' מהמם!









התמונות מתוך: letmebeinspired

יום ראשון, 4 במרץ 2012

עיצוב דירה קטנה ומטריפה

את הדירה הבאה רציתי לשתף בעיקר מאחר והיא דירה קטנה עם פתרונות אחסון חכמים, ואני מאוד אוהבת דירות קטנות שיודעות לנצל טוב טוב את עצמן (:

הדירה ממוקמת בברצלונה, ומתגוררים בה זוג. הבית מלא באישיות של בני הבית ובמאפיינים המקוריים של הבית כגון: תקרות גבוהות, צינורות חשופים וצבעוניות רבה. כל המאפיינים האלו נותנים את הטון לסגנון התעשייתי-לופטי-מודרני של הדירה.

כורסא כתומה מהווה נקודת מוקד וצבע בסלון, ויוצרת פינת קריאה נעימה ליד החלון הגדול. רהיטים פונקציונליים כגון שולחן הקפה על גלגלים, מהווים שימושיות כפולה ולכן כ"כ חכמים וגם נותנים הרגשה של חוסר בלגן בעיניים.

מה אתם אומרים על הדירה הזו? אהבתם את העיצוב? מה הייתם לוקחים מהדירה כהשראה לעיצוב הדירה שלכם? ספרו לי.









התמונות מתוך: FRESHOME