יום רביעי, 13 באפריל 2011

בית מעוצב בתקציב נמוך

באחד השיטוטים שלי באינטרנט, מצאתי בית שבו מתגוררות 5 נפשות, הנמצא בטורנטו, קנדה.

האמא שעיצבה אותו אומרת כי כשקנו את הבית, הוא היה חורבה והם הרסו אותו כליל ועיצבו אותו מחדש תחת תקציב נמוך.

אין ספק, שהם עשו עבודה מעולה בעיצוב הבית, ושוב אפשר לראות, שגם בתקציב נמוך מאוד,אפשר לעצב בית שנראה מיליון דולר:


חדר המשפחה: עוצב לא רק שיראה יפה, אלא שיהיה גם נוח ופונקציונלי. אני אוהבת את השילוב של הריהוט- כיסא נדנדה של איימס, יחד עם ספה ששופצה ורופדה מחדש.



חדר האוכל: השיפוץ שנעשה בחדר זה, הוא הסבת התקרות לתקרות גבוהות, והחלפת החלונות והדלתות לגבוהות במיוחד- דבר הנותן תחושה של אור ומרחב. רוב הריהוט והאקססוריז הם מאיקאה.משטח העץ של השולחן עלה להם רק 10$, הרגליים של השולחן שעשויות ממתכת עלו להם 150$, והכיסאות מאיקאה עלו להם,כל אחד 50$.  אני אוהבת את השילוב של הריהוט הלבן והעץ היוצר תחושה כפרית חמימה יחד עם השטיח בעל ההדפס שנותן עוד טקסטורה וצבע לחלל.

המטבח: ארונות המטבח נקנו באיקאה(800$) , ובכדי לתת מעט ייחודיות, נוסף שיש קררה יוקרתי. הותקן כיור כפול וחיפוי פסיפס מעט צבעוני לנגיעות צבע. הוילון שבמטבח נעשה משאריות בד שהיו למשפחה ולכן לא עלה להם, כיסאות הבר שהם וינטג' עלו להם 5$ לכל כיסא!

 


הסלון: עוצב בגוונים טבעיים,נטרליים ופשוטים.
הספה נקנתה במכירת חיסול ורופדה בבד לבן ופשוט ,כריות הספה רופדו בבד חום כדי שלא יתלכלו מהר .
שולחן הסלון מורכב למעשה משתי שולחנות קטנים שאמורים לשמש כשולחנות חוץ.שתי כורסאות הוינטג' נקנו ורופדו ב 50$.
מנורת הרצפה עלתה כ 3$ והספה עלתה כ 25$.




המדרגות: חיפוי העץ עלה להם 50$, ונתלו תמונות ויצירות אומנות של הבנות.



חדר השינה של הבנות: כריות המשי עלו 12$ לכל כרית, המיטה עלתה 169$ והטפט, שהיווה ההוצאה הגדולה ביותר עלה 200$ אבל היה שווה את זה- זה בהחלט עושה את החדר, ומהווה מוקד ועניין.




חדר השינה של ההורים: ראש מיטה מעניין מהווה את המוקד בחדר, כאשר הפאנלים הלבנים עלו 10$, שתי השידות נמצאו במכירת חצר-כל אחת 30$,  ואת השטיחים שנקנו באיקאה, הניחה אחד על השני ליצירת מראה שכבתי מעניין. הטפט עלה 40$, המצעים, שהם גם מאיקאה עלו 50$,





חדר הלבשה: כיסא בסגנון לואי שנמצא שבור , תוקן, נצבע ורופד מחדש ב 400$, קיר האומנות הוא למעשה עירבוב של כל מיני תמונות רגילות שהיה שייך כבר לבני המשפחה .

התמונות מתוך: STYLE AT HOME

תגובה 1:

בדמיון אמר/ה...

לפעמים נגיעה קטנה של פריט מיוחד עושה את ההבדל בלי שום קשר למחירו