יום שלישי, 10 בינואר 2012

חדרי שינה מעוצבים של שנת 2011

זהו, נגמרה שנה, חדשה מתחילה. מאחלת לכל הקוראים של הבלוג שתהיה שנה מצויינת, מלאה ביצירה, עשייה, עיצובים יפים ורק טוב(:

לסיכום שנת 2011, להלן כמה מחדרי השינה המדהימים שיצא לי לראות ברחבי שיטוטיי באינטרנט:


חדר שינה לבן על לבן: שלו, שקט ורגוע, ראש הצבי משמש כנקודת מוקד בחדר השינה ומשמש תחליף לראש מיטה. רק הכריות נוי נותנות מעט צבע לכל הלבן המרגיע הזה.



איזה כיף להתעורר כל בוקר לנוף כזה! חדר השינה המודרני והמינימליסטי הזה בהחלט נותן כבוד לנוף, הוא מעוצב בצורה נקייה, ללא קישוטים מיותרים. פשוט נפלא:


חדר שינה מעט יותר דרמטי; קיר של מסגרות בשחור ולבן כנקודת מוקד בחדר השינה, ראש מיטה כהה ושידת עץ בסגנון וינטג' שמעניקה את החספוס לחלל:

חדר שינה רומנטי ונשי; מעט בוהמייני ומעט וינטג'י; לבן על לבן; העיצוב כאילו לא עשוי, לא מכוון אבל בעצם יש כאן התכוונות מדהימה של מעצבת החדר הזה:


חדר שינה שיש בו הכל; שנדליר מעניין, פינת קריאה מתחת לחלון שמזמינה , צבעים שמשרים אווירה רגועה כמו סגולים למיניהם- לוונדר ולילך, לבן ושמנת.




חדר שינה בלופט; בהחלט מרגישים את האווירה ה"לופטית" באמצעות קיר הלבנים הענק והאור החודר מבעד לחלונות. שוב פעם חדר שינה נקי, מינימליסטי, מודרני ונעים לשינה.


לא ידעתי על מה להסתכל כאן קודם; על מיטת האפיריון המשגעת או על הקיר שמאחורי המיטה המחופה בטפט מעניין שטרם ראיתי כמותו. בכל אופן חדר השינה הזה מנצח:

התמונות מתוך: DESIRE TO INSPIRE

אין תגובות: