יום רביעי, 12 בינואר 2011

והצבע של שנת 2011 על פי חברת פנטון העולמית הוא....Honeysuckle







מי הם פנטון? ומה זה בכלל Honeysuckle??
אז ככה- חברת פנטון העולמית, החברה המתמחה לצבעים והמכריזה כל שנה על צבע השנה שלה, בחרה השנה צבע שנקרא בשם HONEYSUCKLE  . שם הצבע קרוי על שמו של פרח שצבעו ורדרד-אדום . בעצם מדובר בצבע הדומה לצבע הפוקסיה או אם תרצו, צבע הדומה לצבעו של אבטיח.
כל שנה החברה הענקית הזו שמכתיבה טרנדים בצבעים, קובעת את צבע השנה שלה, כאשר בשנת 2008 זו הייתה השנה של הכחול הכהה, 2009 היתה השנה של ה"מימוסה" צבע חרדלי, שנת 2010 היתה השנה של צבע הטורקיז והשנה הם בחרו בצבע הזה, עפי הגדרתם (מתרגום לאנגלית) " מאחר ובתקופות לחוצות כאלו אנחנו צריכים משהו שירוממם אותנו, ייתן אדרנלין וישכיך את הכאב. החגיגיות הזו של הורדרדות אדמומיות הזו, מעוררת ומלהיבה. הצבע של הפרח הזה הוא זה שלמעשה מושך את הדבורים אליו ולאו דווקא ריחו המשכר. כמו כן, הצבע הזה נותן תחושה של נוסטלגיה וזאת מאחר והוא מזכיר לנו את ימי האביב והקיץ השמחים והנטולי דאגות" .
לדעתי זה צבע משגע ויפייפה, אבל כמובן שהכל תלוי במינון ואיך משתמשים בו.
לדוגמא: לצרף אותו לצבע אפור, נותן תחושה מאוד בוגרת ומתוחכמת. אם נצרף אותו לצבע לבן, הוא נותן תחושה יותר ילדותית, מתקתקה וקיטשית.
אני הייתי משתמשת בצבע כזה בנגיעות.  למשל,  אצלנו בחדר שינה, יש פרחים בצבע ורדרדר פוקסיה וזה ממש נותן צבע לחלל אבל לא משתלט עליו.  ואם נמאס לי אני תמיד יכולה להחליף/לצבוע/לשנות.
אין ספק שאם אתם אמיצים מספיק, תעצבו את הבית שלכם עם הצבע הזה בקירות וברהיטים.

ומה אתם אומרים? הייתם בוחרים אותו כצבע של שנת 2011?


לאמיצים...





אפור וורוד-שילוב מקסים




נגיעה של הצבע באגרטל






וזה קצת יותר נועז...


זה הכי נועז...


תמונה של הפרח Honeysuckle



נועז ביותר!

אין תגובות: