יום חמישי, 14 באפריל 2011

דברים שאני אוהבת כרגע


1. כרית עם הדפס אתני ורוד- ZARAHOME- כפי שכבר פירסמתי בפוסט קודם- האתניות חוזרת ובגדול! תוסיפו לזה הדפס מעניין ועוד בצבע ורוד וקיבלתם כרית מדליקה. לצערי, אין בארץ זארה הום, אבל כרית כזו תוכלו למצוא על ידי שיטוט בחנויות בדים שונות ומציאת הדפס דומה לזה.

2. מראת שמש- אין מגזין, בלוג או תוכנית טלוויזיה בחו"ל שלא מכניסה את המראה הזו לעיצוביה. אני מאוד מאוד אוהבת את המראה הזה כי הוא משלב בתוכו כמה סגנונות-גם מודרני,גם קלאסי, גם רטרו -בקיצור- הכל מהכל. הוא מדליק ומוסיף עניין לכל פינה בבית- מעל למיטה, בכניסה לבית , מעל ספה בסלון או אפילו על קיר ריק ומשעמם. המראה הזו לקוחה מ- LAYLAGRACE. בארץ, אפשר למצוא את המראה הזו בביתילי.

3. מנורת שולחן- אני אוהבת את השילוב הקלאסי מחד של המנורה- הפיתוחים שעל רגליה ומאידך- את המראה המעט מודרני כאשר היא צבועה בלבן. המנורה הזו יכולה לשמש גם כמנורת קריאה ליד המיטה, גם כמנורת שולחן עבודה וגם כמנורה צידית על שולחן צד שבסלון. בכל מקרה- היא יפייפיה ולא הייתי מתנגדת לאחת כזו. התמונה נלקחה מ LAYLAGRACE ובארץ אפשר למצוא מנורה כזו בחנויות תאורה כמו "לוגו", מחסני תאורה ועוד.

4. אותיות גדולות - אחד הדברים האהובים עליי כרגע, הוא שילוב של אותיות בכל מיני צבעים וגדלים ברחבי הבית. אני אוהבת להניח אותם באקראיות על מדף, או לתלות אותם על הקיר יחד עם עוד תמונות וליצור קיר אומנות. התמונה נלקחה מ:emmasdesignblog. בארץ, אפשר למצוא אותיות כאלו בחנויות יצירה שונות כמו "ארטא".

5. לוח השראה- אני אוהבת שיש מעל שולחן העבודה שלי, מעין לוח השראה בו אני שומרת גזירי נייר מעיתונים- כל מיני תמונות שנותנות לי השראה בכללי וגם לפרוייקטים עם לקוחות בפרט. כמובן שאפשר לקנות בחנויות יצירה לוח משעם- אבל הוא די מכוער ומשעמם. במקום זה- אפשר לקנות לוח מגנט פשוט, לעטוף אותו בטפט מיוחד ולתלות אותו כמו תמונה- והנה! יש לכם לוח השראה. התמונה מ laylagrace

6. סוס- אוהבת אוהבת סוסים, אוהבת בעיקר את הפסלון הקטן הזה של הסוס שהוצג השבוע ב ELLE DECOR . פריט מיוחד ומדליק בכל חדר.


עוד אהבתי השבוע :



 גווינת פלטרו בלוק זרוק אך הורס



 שרליז תרון בלוק שאני מאוד מאוד אוהבת: ג'ינס + חולצה פשוטה + בלייזר הורס = מדהים


 מילה ג'ובוביץ' במכנסי פדלפון שחוזרים הקיץ ובגדול!


בלייק ליבלי המדהימה מ"אחת שיודעת"- בלוק שאני ממש ממש אוהבת- שמלה לבנה עם תחרה ומעליה ג'קט לבן גם הוא.

התמונות מ VOUGE

אין תגובות: