יום שבת, 4 ביוני 2011

הום סטיילינג מתנה-רק עבור הקוראים שלי!

העיצוב בבית כבר נמאס עליכם? מרגישים שבא לכם להתחדש ולחדש קצת? מה דעתכם על שינויים קלים בבית? לא צריך לשבור קירות ולהתחיל בשיפוצים, אפשר לעצב את הבית באמצעות הום סטיילינג בלבד...למי מכם שטרם הבין מה הכוונה בהום סטיילינג, אני אסביר שזאת נישה בתחום של עיצוב פנים-כלומר הכוונה היא פה כמובן עיצוב הבית, אלא שלהבדיל מעיצוב פנים, כאן הכוונה היא לעצב את הבית באמצעות הלבשה בלבד של הבית: ספות, שולחנות, וילונות, כריות, מנורות, תמונות ועוד ועוד. כלומר להלביש את הבית מחדש ולא לעצב אותו.

כפי שחלק מכם יודעים, אני עוסקת כמעצבת בתים, והחלטתי לצ'פר אתכם, הקוראים של הבלוגת  במתנה של עיצוב חדר אחד בבית בחינם! כל מה שאתם צריכים לעשות הוא:

1. ללחוץ על הכפתור "עקוב" המופיע בצד ימין הכי למעלה

2. לגלול לסוף הפוסט הזה, להיכנס ללחצן "תגובות" ולהשאיר לי תגובה למה לכם כדאי לזכות.

זהו! כל כך פשוט וקל! ותזכו במתנה מדהימה!!!

מחכה לתגובות שלכם...

6 תגובות:

מירה אמר/ה...

איזה כיף שיש הזדמנות כזאת.... אין מצב שאני אפספס אותה, שמעצבת כמוך תעצב לי חדר :-)
אני קוראת כבר המון זמן בבלוג שלך ותמיד שמחה שאת מעדכנת בפוסטים מעניינים!!


נ.ב עשיתי עקוב בעזרת כתובת בYahoo
ופה בעת כתיבת תגובה ב"בחר זהות" לא מצאתי אופציה להכניס את הכתובת הזאת

נורמה אמר/ה...

זו אכן מתנה מדהימה
אני מקווה לזכות בה, מכיוון שאנחנו זוג צעיר שעובר לדירה שכורה חדשה, והדירה עצמה מושלמת חוץ מבעיה אחת....
אין סלון!
משהו בתכנון הדירה היה לקוי, ואיכשהו נותרה דירה עם נישה קטנה אחרי המטבח, שהיא כל הסלון (ומצד שני- יש מבואה דיי גדולה ומן מסדרון ויש לי הרגשה שמישהו קצת יותר מנוסה בעיצוב ותכנון יוכל לחשוב על פתרונות יצירתיים שאנחנו לא חשבנו עליהם)

אז מה דעתך להיות המישהו הזה? ;-)

מירה אמר/ה...

מרוב התרגשות שחכתי לרשום סיבה :)
אני סטודנטית ועברתי לגור עם חבר שלי, והוא בחור מדהים שנותן לי ולנו כל כך הרבה כי לי לצערי בתור סטודנטית אין מה להביא, אשמח שתעזרי לי ליצור לנו חדר שינה רומנטי או מטבח נוח יותר או בכלל חדר עבודה מהחלומות - הוא עובד המון מהבית ואני לומדת - אז אני לא צריכה להסביר כמה זה חשוב...
אנחנו קנינו דירה לא מזמן - ולכן סוף סוף יש לנו הזדמנות להתפרע קצת - (מה שאי אפשר בדירה שכורה ), ואנחנו צריכים ייעוץ...
מקווה שתעזרי לי לעשות משהו לחבר שלי אחרי שהוא נותן לי כל כך הרבה ולי לצערי אין את היכולות גם לעזור...

emilia אמר/ה...

איזה כיף למצא את הבלוג שלך בכזה תיזמון מוצלח!
סוף סוף החלום מתגשם ואנחנו עוברים לדירה שלנו אחרי הרבה שנים של דירות שכורות...
אני מאוד אשמח לזכות בסטיילינג :)
תודה

אנונימי אמר/ה...

תודה על הזדמנות נהדרת .איזה כיף היה למצוא את הבלוג שלך. תענוג
ענת
ant127@walla.co.il

taltalm אמר/ה...

בלוג מקסים!! ותודה על ההזדמנות.
אני אמא לתאומות בנות שנה ותינוק בן שנתיים וקצת... בקרוב עוברים לבית חדש ואשמח לעזרה בעיצוב חדר הילדים.