יום שבת, 20 באוגוסט 2011

הום סטיילינג- לא רק לעשירים


כפי שכתבתי כאן בעבר, הום סטיילינג או הלבשת הבית אינה נחלתם של העשירים בלבד. בהלבשת הבית הכוונה היא לא להתחיל בשיפוצים מעיקים, בכאבי ראש ובהוצאות הכספיות הכרוכות בכך, אלא, באמצעות הלבשה בלבד של הבית ניתן לשנות את מראה הבית בתקציב המותאם לכל כיס.

אני מציעה שירותי הום סטיילינג כאלו ויש לכם אופציה לבחור מה שהכי מתאים לכם:

- שירותי עיצוב מלאים הכוללים ליווי מתחילת הפרוייקט- בחירת סגנון עיצובי לבית, לוח השראה וליווי בקניינות ועד סיום הפרוייקט- העמדה של הריהוט והאביזרים הנלווים.

- ייעוץ בלבד בבית הלקוח- לאלו מכם שרק צריכים מעט הכוונה לגבי עיצוב ביתכם-  ייעוץ של עד 3 שעות שבו אני מגיעה אליכם הביתה , יושבת איתכם וממליצה לכם מה אפשר לשנות בבית, מה יהיה הסגנון העיצובי ואיפה תוכלו לקנות כל דבר. בסיום הפגישה אתם מקבלים דוח מפורט למייל.

ייעוץ אינטרנטי- לאלו מכם שמתגוררים רחוק ממני ונבצר מאיתנו להיפגש בשל המרחק הרב, תוכלו לשלוח לי תמונות של החדר שאותו אתם רוצים לשדרג ואני אשלח לכם במייל תוכנית עיצובית ולוח השראה. למעשה הייעוץ הזה דומה לייעוץ בבית הלקוח רק שפה אנחנו לא נפגשים אלא הכל נעשה דרך האינטרנט והמיילים.

אז אם אתם באמת תקועים עם הבית שלכם, אתם לא מרוצים ממנו והוא גורם לכם לאי נוחות כל פעם שאתם חוזרים הביתה- אל תתלבטו! באמצעות כמה כלים פשוטים ניתן לשדרג אותו ולהפוך אותו לבית מעוצב שנעים לחזור אליו.

תוכלו ליצור עימי קשר במייל-limorleb@gmail.com או בטלפון: 054-4562408




אין תגובות: