יום שבת, 12 בנובמבר 2011

הדרך הנכונה לעצב פינת עבודה בבית

אז עכשיו כשהתינוק בדרך צריך לפנות לו חדר משלו - מה שאומר שזה החדר היחידי שנותר שהוא כרגע חדר העבודה והמשרד הביתי שלי ושל גיא. מה שאומר שהמשרד הביתי עובר ל..סלון. ועכשיו, צריך למצוא פתרונות יצירתיים איך לשלב את הגוש השחור עם כל הכבלים והכיעור שלו בתוך הסלון היפה שלי(:

חשוב לי, כמעצבת, שגם אזור העבודה יראה מעוצב. לא חייבים לתקוע שולחן וכיסא משרדי בגלל שזו פינת עבודה. להפך- היפכו את הפינה הזו לפינה מעוצבת. קחו כיסא שלא מיועד למשרד ביתי והפכו אותו לכיסא פינת עבודה. כנל גם לגבי שולחן עבודה. הוסיפו מנורת שולחן מעוצבת ולא מנורת שולחן משרדית ומכוערת. תלו תמונות מעל לפינה, או לוחות השראה יפים. אבל בבקשה, אל תעשו אותה משרדית, בעיקר אם גם לכם, כמוני, אין ברירה ופינת העבודה חייבת להיות חלק מהסלון.

אספתי כמה תמונות להשראה לפינות עבודה שנמצאות יחד עם חללי מגורים-אולי זה יתן לי קצת מוטיבציה להתחיל לעצב פינה שכזו בסלון..






מקור התמונות: PINTEREST

אז מה למדנו עד עכשיו? בין אם יש לכם חדר נפרד למשרד ביתי או בין אם המשרד הביתי שלכם חייב להיות חלק מחלל המגורים, אמרו לא לזה:





וכן לזה:

תמונה מתוך:PINTEREST

יש לכם פינת עבודה בבית שאתם עיצבתם? אשמח שתשלחו לי תמונה ואפרסם בבלוג(:

אין תגובות: