יום חמישי, 12 בינואר 2012

הבלוג שלי חוגג שנה (וחודש..)




מרוב התרחשויות בחיי שכחתי שבחודש שעבר הבלוג שלי חגג שנה!

אז מזל טוב לבלוג!!!

 התחלתי לכתוב את הבלוג הזה, כי רציתי לשתף אנשים אחרים בתשוקה ובאהבה שלי: עיצוב בתים. עם הזמן, הבנתי שהבלוג מספק לי גם פלטפורמה להראות את העיצובים שלי ולקדם את העסק שלי בתחום עיצוב בתים והום סטיילינג. לאט לאט,  נוספו לי קוראים לבלוג במהלך השנה האחרונה וזה היה ממש תענוג לכתוב ולהעלות פוסטים על נושאים שונים בתחום העיצוב בכלל ובעיצוב בתים בפרט לקבל פידבקים מקוראים ברחבי הארץ.

השנה האחרונה הייתה שנה עם המון התרחשויות ודברים חדשים ומלהיבים: הקמתי עסק עצמאי, פתחתי בלוג, יצא לי להכיר את שותפתי המקסימה גלי צוק שלשתינו יש בלוג נוסף עליו כבר כתבתי בעבר, יצא לנו להכיר לקוחות חדשים ומקסימים ו כמובן איך אפשר בלי הקצפת שבדובדבן- התינוק החדש (שצריך לצאת ממש בחודש הבא...) בקיצור- זו הייתה שנה מדהימה, מלאה בחוויות מדהימות וקסומות. אני באמת מקווה ששנת 2012 תהיה כמו 2011 ואף טובה יותר! מלאה בעוד עיצובים מרגשים, מדהימים, עוצרי נשימה ומקסימים!

תמשיכו לקרוא את הבלוג ולכתוב תגובות, מאחלת לכולם שנה לועזית עם בשורות משמחות!

לימור

אין תגובות: