יום שני, 4 ביוני 2012

הום סטיילינג: פצצת אנרגיה צהובה


עיצוב שלי ושל גלי לפינת אוכל- סטודיו G&L



מה עובר לכם בראש כשאתם חושבים על הצבע צהוב? מרענן, מקפיץ, מעורר- אלו כל התחושות שבי עוברות כאשר אני חושבת על הצבע הצהוב.

צהוב מזכיר לי פרוסת לימון רעננה במשקה מוגז בקיץ או את השמש שהיא מאירה ומשמחת. 

צהוב מבחינתי הוא ללא ספק ה-צבע הטרנדי החדש. 

הוא בולט, מקפיץ כל חלל ונותן לו קצת אדג'יות.

קצת עובדות עליו: צהוב הוא אחד מצבעי היסוד המשניים. והוא נוצר מערבוב של הצבעים אדום וירוק.

הצבע המשלים של צהוב הוא כחול ולכן כשאתם רואים עיצובים בצהוב וכחול הם נראים טוב ביחד ( למרות שעל הנייר הם נשמעים לא קשורים...)

אז איך נשתמש בצהוב בבית? ובכן, מאחר והוא צבע מאוד צבעוני ובולט, לא נשתמש בו על משטחים גדולים מידי אלא יותר בנגיעות כמו באקססוריז ( כריות נוי, פסלונים קטנים, נגיעה בתמונה על הקיר).

מומלץ לא להשתמש בו בחדרי שינה או בחדרי טיפולים למיניהם מאחר והוא צבע מעורר ( ובחללים כאלו אנחנו רוצים לנוח ולהירגע).

כן מומלץ- להשתמש בו בסלון, בפינת אוכל ובעיקר במטבחים ( כי שם אנחנו "עובדים"; מבשלים ומתאמצים) ובמשרדים בעיקר מפני שהוא צבע המתאים לעבודה של חשיבה ( וכבר אמרנו שהוא מעורר ובהחלט נחוצה התעוררות כשאתה עובד...)

בכלל, כל צבע שאתם חושבים להכניס הביתה, חשבו על מה הוא מסמל, מה התחושות שהוא מעביר בכם, ורק אז דעו כיצד ואיפה תוכלו לשלבו בחלל הבית שלכם.

גם אני נדבקתי בחיידק הצהוב. הנה כמה עיצובים שלי ושל גלי (סטודיו G&L) עם שילוב נכון בחדר מגורים ובפינת אוכל של צהוב ועוד כמה תמונות מקסימות של שילוב צהוב בחלל:



עיצוב שלי ושל גלי ; נגיעות של צהוב בכריות, בפסלונים ובתמונה





אפשר ללכת בגדול; ספה צהובה

קיר צהוב בחדר עבודה ביתי בהחלט מעורר (שילוב של טורקיז וצהוב משתלב מצוין יחד כפי שציינתי מקודם)



לוח השראה בגווני אפור וצהוב





גם זו השראה; אופניים צהובות נשענות על קיר שחור









התמונות מתוך: AMBER INTERIOR DESIGN ו- PINTEREST


מבחינתי, צהוב הוא המרענן הרשמי של הקיץ! 


לימור





אין תגובות: