יום שישי, 2 בספטמבר 2011

חלון ראווה לחנות "חפצים" בשת"פ עם קורס הום סטיילינג בשנקר

היה לי העונג להיות בוגרת קורס הום סטיילינג בשנקר .ולפני כמה חודשים, אורנה מזור ונורית וידר, מרצות הקורס, ביקשו ממני ומעוד סטודנטים מהקורס, להשתתף בפרוייקט של עיצוב חלון ראווה לחנות "חפצים" בנווה צדק. מי מכם שלא מכיר את החנות הייתי ממליצה לקפוץ לשם ולהנות מהחוויה. עיצוב בטעם של פעם, מיוחד ואחר. 


לכל סטודנט (או סטודנט לשעבר כמוני) ניתן ארגז צר שחציו פתוח, ובו הינו אמורים לעצב את הארגז בהתאם לקונספט של החנות.
הקונספט שאני בחרתי היה על פי תחרות שהחנות ערכה בפייסבוק ובה הם ביקשו מאנשים לשלוח להם צילום של האביזרים שהם קנו בחנות בבית שלהם. אני חשבתי שזה רעיון מדליק, להראות כיצד המוצרים של "חפצים" באים לידי ביטוי בשימוש היומיומי בכל אחד מהבתים הללו, כיצד האנשים משתמשים בהם לאחר שלקחו אותם אליהם הביתה וכיצד הם משתלבים בתרבות היומיומית שלהם. פיתחתי את הצילומים שאותם אנשים צילמו בשחור ולבן, כאשר הדגשתי בצבע רק את אותו אביזר שקנו בחנות. את התמונות פיתחתי בסגנון של תמונת פולארויד שיראה כמו של פעם ותליתי אותם עם אטבים על חוט.


אז אני גאה ונרגשת שאכן הארגז שלי זכה להיות מוצג בחלון הראווה. ואני רוצה להודות לאורנה מזור שהיא לא רק בחורה כשרונית ויצירתית אלא גם בנאדם מקסים ומיוחד שנכנס לי ללב ואנחנו עד היום שומרות על קשר.


אי אפשר בלי כמה תמונות מהפרוייקט. התמונות צולמו על ידי הצלם המוכשר אבישי פינקלשטיין. החלון יהיה מוצג בחודשים אוגוסט וספטמבר הקרובים.




תגובה 1:

Chedva @Rooms and Words אמר/ה...

מקסים! הפרויקט כולו יפהפה וממלא בהשראה, והארגז שלך נהדר.