יום שישי, 9 בספטמבר 2011

איך לעצב דירה קטנה

באחד משיטוטיי ברחבי האינטרנט, מצאתי דירה בעלת חדר אחד, קטנה, אך מעוצבת להפליא בספרד. למרות שהדירה פיצית, ההרגשה היא שהדירה מרווחת ומוארת :








הנה מה שתוכלו לעשות אם גם אתם גרים בדירה קטנה ורוצים שהיא תרגיש גדולה:


1. רהיטים ואביזרים בצבעים בהירים- הספה והשטיח הבהירים נותנים תחושת אור בגלל הצבע הבהיר שלהם ונותנים תחושה שהם מגדילים את הסלון. 


2. רהיטים שקופים- אם יש לכם אפשרות, לכו על ריהוט שהוא שקוף כמו זכוכית או לוציט. ראו את שולחן הזכוכית בסלון-הוא נותן תחושה של שקיפות ואווריריות.


3. הכניסו את האור- נכון, לא כל הדירות מוארות מספיק אבל תוכלו להכניס כמה שיותר אור על ידי וילונות שהם חצי שקופים, שלא מסתירים את האור הנכנס מהחלון. ככל שתכניסו יותר אור לדירה, כך היא תראה מוארת ומרווחת יותר.


4. דלתות הזזה- נסו ללכת על דלתות הזזה ולא על דלתות רגילות שנפתחות כלפי חוץ. דלתות הזזה תופסות פחות מקום ונותנות תחושה של מרחב.


5. השתמשו בצבע לבן על הקירות- נסו לצבוע את הדירה בכמה שיותר לבן. קירות לבנים נותנים תחושת אור ומרחב יותר מאשר קירות כהים. תוכלו להכניס מעט צבע בקירות מוקד, כמו קיר של הספה, או הקיר של גב המיטה באמצעות צבע מעט יותר כהה מלבן או אפילו שימוש בטפט יכול לעבוד- כמו בתמונה של חדר השינה.


התמונות והטיפים מתוך: http://www.cococozy.com

אין תגובות: