יום שלישי, 1 בינואר 2013

חגיגות חגיגות חגיגות!!!






2013 כבר כאן! איך זה קרה?... לא רק שהשנה האחרונה עפה לי אלא שקלטתי שהבלוג שלי חגג שנתיים(!!!) ב-25 לדצמבר! מדהים לא??

ואוו איזה שנתיים אלו היו: פתחתי עסק כעצמאית, נולד לי ילד מדהים, הכרתי את גלי ויחד התחלנו לעבוד על פרוייקטים משותפים ומדהימים ועל הדרך הספקנו להיכנס ללב של אנשים ובעיקר לעצב להם בתים מדהימים....ואוו!

תודה רבה לכל הקוראים של הבלוג שנכנסים, קוראים וגם משתפים, סליחה שקצת הזנחתי את הבלוג אבל כיף גדול למי שכן התמיד איתי ומידי פעם נכנס לבלוג וקורא.

תודה רבה לבעלי היקר והמדהים שתומך, מפרגן, ברע ובטוב ולילד המדהים שלי שהוא אוטוטו בן שנה (ואז תהיה עוד סיבה למסיבה) שהיתה לי שנה מופלאה, קסומה ומדהימה איתו, בה למדתי המון על עצמי (בעיקר איך לשכוח מ"העצמי" ולהתרכז באדם אחר , קצת יותר חשוב...) ובעיקר למדתי עליו ואותו...

אני קצת מרגישה כמו באוסקר עם כל התודות, אבל תודה ענקית באמת לכם, הקוראים של הבלוג, שמרשים לי להיכנס אל תוך חייכם, גם אם זה לזמן מועט, ולשכוח מהצרות היומיומיות...

אז 2013 הנה אני באה... מוכנים?

באהבה ענקית ובציפייה לשנה שתבוא,

לימור


אין תגובות: