יום שני, 21 בינואר 2013

יומולדת שנה אוטוטו


מי היה מאמין שלריי יש יומולדת שנה עוד מעט?? לא ייאמן שעברה שנה כבר מאז שילדתי אותו.

חוץ מההתרגשות שיש לי לקראת היותו בן שנה, מתרגשת גם לארגן לו מסיבת יומולדת מעוצבת וחגיגית. אז כמובן שמתחילים לחשוב על נושאים וצבעים, אבל בשביל זה צריך לקבל גם קצת השראה, אז כמובן, שישר הלכתי (איך לא בעצם?!) ל - פינטרסט. תוכלו גם למצוא אותי בפינטרסט שלי.

לאחר שגלשתי בפינטרסט ובעוד אתרים ובלוגים מחו"ל שעות על שעות, וראיתי נושאים על נושאים למסיבת יום ההולדת, נבחר נושא למסיבה והוא (תופים...): מסעות מסביב לעולם!

אוהבת את הנושא מאוד, הוא לא נושא רגיל וזה מה שאני אוהבת בו עוד יותר! הנושא הזה מאוד טרנדי לאחרונה בתחום עיצוב הבית ואני שמחה לקחת אותו צעד אחד קדימה ולעשות ממנו נושא מדליק למסיבת יום הולדת.

אז איך ממשיכים מכאן? לאחר שנבחר נושא, ונבחרה צבעוניות (כחול, ירוק ולבן), ניגשתי ליצור לוח השראה ( בדיוק כמו שאני עושה ללקוחות שלי כשאני מעצבת בתים) וזה בכדי "לסדר את הראש" לגבי הסגנון הכולל, הצבעוניות והאווירה שתהיה. זה לוח ההשראה שלי:






אז מה התכנון בעצם:

מיקום- בעיקרון זה תלוי במזג אוויר; בגלל שאנחנו בחורף, אני משריינת מקום סגור ואז יהיה לי יותר קל לעצב את המקום. מאידך, מאחר ואנחנו בארץ ישראל, והחורף אצלנו לא ממש חורף, יוצא מצב שיש הרבה ימים חמים עם שמש, ולכן, משאירה לי אופציה לארגן את המסיבה גם בחוץ.

עוגה- אני מאתגרת את עצמי, להכין עוגה בצורת כדור הארץ. מקווה שאצליח.

קישוטים- קישוטים שונים כמו בלונים, פונפונים (שכנראה אכין בעצמי- הרבה יותר זול ולא ממש מסובך להכין!) , דגלונים, ותמונות של ריי תלויות מיום היוולדו ועד היום.

שאר אקססוריז יהיו גלובוס, מזוודות, כובעים וכמובן שקיות הפתעה.

התאריך מתקרב- 9.2 זה ממש מעבר לפינה....יש עוד הרבה דברים להספיק להכין, תאחלו לי בהצלחה! וכמובן שאעדכן


לימור

אין תגובות: