יום רביעי, 25 במאי 2011

חדר בוהמייני-שיק לילדה בת 6

אוקיי..הנה חדר מושלם שרק בגללו בא לי לחזור להיות ילדה קטנה(:

הסגנון הוא דיי נקי, בוהמייני/אתני-שיק  שכזה בצבעי ורוד-לבן (כבר כתבתי פה על טרנד האתניות שחוזר אלינו ובגדול בעיצוב הבית), אבל איכשהוא, החדר הזה נראה כאילו הילדה יכולה לגדול איתו - הוא עדיין יכול להתאים לה גם שתתבגר. הריהוט הוא בצבע לבן נייטרלי ודיי בוגר, ואם יימאס לה מהורוד, היא תמיד יכולה להחליף את השטיח, הפוף, הבובות ואת כל הגוונים הורודים בחדר לגוונים אחרים.

מה אתם אומרים? אהבתם? אשמח לתגובות...







התמונות מתוך: Apartment therapy

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

שלום לימור מאד התלהבתי מהעיצובים שלך ובעיקר מהעיצוב של החדר לילדה בת 6
איפה ניתן להשיג את השטיח ?

חופית אמר/ה...

גם אני אשמח לקבל תשובה בבקשה היכן נקנה השטיח היפה בחדר זה. כתובת המייל שלי היא yhofit8@walla.com

לימור לריאה אמר/ה...

הי אנונימי, את החדר הזה דווקא לא אני עיצבתי אלא מצאתי באתר הנפלא APARTMENT THERAPY אני חושבת שניתן למצוא את השטיח בחנות הוירטואלית: WEST ELM אין כזה בארץ...