יום שני, 30 במאי 2011

בלוג להשראה

יש לי תיקייה במחשב של בלוגים מחו"ל שנותנים לי השראה מדהימה לעבודה שלי כמעצבת, הבעיה היא שעד אתמול, לא מצאתי אף בלוג בארץ שהוא מעוצב ומושקע ומעניק השראה ברמה כזו של כל הבלוגים האחרים. עד אתמול- מצאתי בלוג מקסים מקסים של שתי בחורות האחת מעצבת גרפית והשניה אדריכלית שבמהלך ההכנות לחתונה שלהן, הן פשוט נשבו בקסם של עולם החתונות. עם זאת, הן רצו לחלק את אהבתן לזוגות אחרים שנישאים, בכדי להעניק להם מעט יצירתיות והשראה לחתונה שלהם. בבלוג/מגזין הן כותבות על חתונות מיוחדות, עיצובים שונים ויצירתיים ויש גם צילומים מדהימים,הבקיצור-שווה להיכנס ולראות!

הבלוג שלהן נקרא: URBANBRIDESMAG ואני אשאיר אתכם עם כמה צילומים מהממים מהבלוג שלהן שצילם צלם מוכשר מאוד בשם אילן סבירסקי ועל הדרך אני אגיד שאת העיצוב בחתונה שאתם רואים בצילומים האלו, עיצבה חברה וקולגה לעבודה שלי בשם גלי צוק. גלי את מוכשרת ומהממת!







אין תגובות: