יום שבת, 28 במאי 2011

דברים שאהבתי השבוע/שאני אוהבת כרגע בעיצוב הבית


1. ספת קפיטונז'- אני ממש בקטע של ספות וינטג' כאלו בכל הצבעים ובכל הגדלים! הספה הזו אמנם מסורתית, אבל בשילוב של רהיטים ואביזרים מודרניים היא תראה עוד יותר נפלא!
(התמונה מתוך STYLE AT HOME)

2. שולחן "לוציט" שקוף- השולחן הזה מתאים בעיקר לחללים קטנים, כאשר אין הרבה מקום לריהוט. השולחן נותן אפקט של אור ומרחב והוא פשוט מהמם! נכון שהוא מודרני במראהו, אך בשילוב הספה המסורתית מהסעיף שלמעלה יווצר לכם מראה אקלקטי מעלף!
(התמונה מתוך: STYLE AT HOME )

3. ראש מיטה מרופד/קפיטונז'- אין כמו נקודת עניין בחדר שינה עם ראש מיטה גדול ומרשים ובעיקר זה עם קפיטונז' ובעיקר ראש מיטה צבעוני בחדר שינה עם צבעים נייטרלים! שילוב משגע! (התמונה מתוך:FRESHOME )

4. שמלה בצבע חום/קאמל- אני מאוד אוהבת את הצורה של השמלה הזו: שרוולים ארוכים ( שמאוד טרנדיים עכשיו), מעט נפיחות בכתפיים, המותן הצר שמחמיא לגוף של אשה והשמלה שהיא מיני ולא ארוכה- דבר שמשתלב היטב עם השרוולים הארוכים ( צריך הרי לחשוף מעט...)
(התמונה מתוך: MIMIANDMEGBLOG)

6+5. אתניות- כבר כתבתי לא מעט על הטרנד האתני ששוטף אותנו לאחרונה בריהוט,טקסטיל ועוד. והנה עוד שימוש נחמד במוטיב האתני: קיר עם הדפס אתני מעניין ומראה שמאוד מזכירה את ההדפס על הקיר- גם כאן אל תפחדו לערבב סגנונות! ההדפס או המראה בצורה האתנית יכולה להשתלב היטב עם ריהוט מודרני!
(התמונות מתוך:KFDDESIGNS ו- APARTMENT THERAPY)

7. הפרטים הקטנים- מה שאני אוהבת בתמונה הזו הוא הנעצים הקטנים בראש המיטה המרופד הנותנים מראה מסורתי ועם תשומת לב לפרטים.פשוט יפייפה!
(התמונה מתוך: HOUSE OF TURQUOISE )

אין תגובות: