יום רביעי, 4 במאי 2011

מראת השמש שלי...

רואים את מראת השמש הזו?


מראה מאתר: LAYLA GRACE 


זו מראה שכבר כתבתי עליה בעבר פה בבלוג, ואני מאוד אוהבת אותה. אז חיפשתי וחיפשתי ברחבי הארץ הקטנה שלנו מראה שכזו, במחיר סביר, ולצערי לא מצאתי כזו. אז החלטתי לעשות אחת בעצמי! מצאתי כמה "עשה זאת עצמך" של מראת השמש בבלוגים בחו"ל ואפילו אחד בארץ.
ואחרי תכנונים רבים, ושבת אחת ארוכה שבה חתכתי, צבעתי ומדדתי יצאה בסוף מראת שמש! והיא יצאה לא רע בכלל:



המראה כרגע נמצאת בכניסה לבית וכרגע אני ובעלי מחפשים לקנות קונסולה שתהיה מתחתיה..נקווה שאמצא את הקונסולה שאני רוצה אחרת אאלץ לעשות גם אותה בעצמי(:

הנה  הקישורים לבלוגים של עשה זאת בעצמך של מראת השמש:  centsational girl, isabella&max rooms, home.walla.co.il


אני חייבת להגיד לכם, שאין כמו לעשות בעצמכם משהו ולתלות אותו בבית. כל פעם שאני עוברת ליד המראה הזו עולה לי חיוך כי אני יודעת כמה השקעתי בה . זה הכי כיף להרגיש שהבית שלך משקף אותך.

עוד תוספת שנוספה לבית הוא ראש הצבי הזה מקרטון:



אותו תלינו במסדרון שבין החדרים. ראש הצבי עשוי מקרטון ממוחזר ועיצבה אותו חברה בשם "קרמבו" - ממליצה להיכנס לאתר שלהם, הם מעצבים מוצרים רק מחומרים ידידותיים לסביבה והעיצובים שלהם בהחלט יפים ומוסיפים עניין בבית.

אני עדיין רוצה לצבוע אותו או לקשט אותו בצבע אחר מלבד צבע הקרטון הקצת משעמם שיש כרגע. אני אעדכן בהמשך..

אם יש לכם כל מיני פינות חמד בבית שאתם אוהבים, או כל מיני יצירות שאתם עשיתם בביתכם, אתם מוזמנים לשלוח אלי בכדי שאוכל להעלות אותם לבלוג ולשתף עוד אנשים!

המייל שלי: limorleb@gmail.com




אין תגובות: